+38 063 345 51 25
+


Експлуатація роликових контейнерів машинами «мультиліфт»

Машини "мультиліфт" - це автомобілі, оснащені вантажопідйомною системою з поздовжнім переміщенням кузова по відношенню до шасі. "Multilift" - це торгова марка фінської компанії Partek, що виробляє вантажопідйомні пристрої з такою назвою. Фірма Partek постачала ще в далекому минулому в СРСР підйомники Multilift серії HL з Г-подібною підйомною балкою та гаковим захопленням. Після розпаду СРСР такі пристрої почали випускати і вітчизняні заводи, і зарубіжні компанії. І всі подібні машини такого класу одержали назви мультиліфтів. У Німеччині ж автомашини такого типу називають abrollkipper - самоскиди зі кузовом, що скочується (знімним). Контейнери до таких машин відносяться до класу Haken (гак).

Час підготовки та навантаження сміттєвого роликового контейнера (знімного кузова) у гакового «мультиліфта» – у кілька разів менше, ніж у тросового. До того ж загальний час навантаження гаковим захопленням майже вдвічі менший, ніж тросовим, а транспортна швидкість завантаженої машини з гаковим захопленням становить 90...70 км/год. Це досягається жорсткішою триточковою фіксацією кузова (гак + 2 гідрофіксатора).

У підйомнику з гаковим захопленням на керованій окремим гідроциліндром Г-подібній рухомій балці змонтований гак, який захоплює кузов за спеціальне тягнуче на передній стінці. На рамі звичайного вантажного автомобіля кріпиться підрамник із напрямними роликами та двома гідроциліндрами самоскидного розвантаження. До нього шарнірно кріпиться другий підрамник з гаковим захопленням, керований гідроциліндром. Механізм забезпечений також оригінальним замком, що дозволяє жорстко зафіксувати підрамники при знятому кузові та вивести задні мости автомобіля. У положенні транспортування гак також використовується як додатковий фіксатор. Таким чином, на гаковому мультиліфті знімний роликовий контейнер є закріпленим у двох площинах, а не в одній, як у мультиліфтах інших конструкцій.

Сьогодні в Європі виробляють тільки підйомники з гаковим механізмом – через безпеку конструкції. У тросовому підйомнику велика ймовірність травмування людей під час обриву або перехльостування троса. Крім того, трос згодом іржавіє. Гакове захоплення дозволяє завантажити кузов, що стоїть під кутом до поздовжньої осі машини, чого не може забезпечити тросовий механізм, і це скорочує час маневрування. Крім того, у разі експлуатації тросового навантажувача водієві доводиться виходити з машини, щоб зачепити або відчепити трос, а гакове захоплення керується з кабіни автомобіля.

Під час виконання будь-якого типу робіт у комунальному господарстві «Мультиліфт» у поєднанні зі сміттєвими контейнерами незамінний. І вантажівка, і водій, і всі контейнери, що обслуговуються, працюють без простоїв, з максимальною віддачею, використовуючи одну і ту ж машину для виконання різних завдань. Використання роликових контейнерів заощадить Вам час та зменшить витрати на утримання зайвих автомобілів та додаткового персоналу.

Також важко переоцінити переваги роликових гакових сміттєвих контейнерів у будівельній сфері. Після привезення на будівництво порожнього контейнеру, «мультиліфт» відразу ж може забрати заповнений сміттям бункер або інший сміттєвий роликовий контейнер, розвантажитися на сміттєзвалищі, а після цього ще раз змінити кузови, привезти на будівельний майданчик такий самий бункер, але, наприклад, з піском. Одна машина виконує роботу одразу трьох: сміттєвозу, самоскида та заправника, до того ж без простоїв.

Контейнери ТОВ «Вольга-Україна» – це якість, економія часу та фінансових ресурсів Вашого підприємства.

Статті

Правильний підхід для утилізації відходів
Організація вивезення ТПВ контейнерами
Ідеї для міста: естетичність, економічність, простота використання сміттєвих контейнерів, пристосованих під гаковий та ланцюговий захват.
Експлуатація сміттєвих контейнерів «мультиліфт» (під гакове захоплення), а також бункерів-накопичувачів (під ланцюгове захоплення)


+38 063 345 51 25
+

Ми в соціальних мережах